Sprekers

Byron Sharp LinkedIn

Byron Sharp

Byron Sharp is Professor of Marketing Science and Director of the Australian Ehrenberg-Bass Institute, the world’s largest centre for research into marketing. The Institute’s research is financially supported by many of the world’s leading corporations including Coca-Cola, Procter & Gamble, and many others. Byron’s first book How Brands Grow has been called one of the most influential marketing books of the past decade (Warc, 2015) and was voted marketing book of the year by AdAge readers. In 2015 he published the follow-up How Brands Grow Part 2 with Professor Jenni Romaniuk, and he has also written a textbook Marketing: Theory, Evidence, Practice which reflects modern knowledge about marketing.

 
Wiemer Snijders LinkedIn

Wiemer Snijders

Wiemer Snijders is marketingadviseur en partner bij The Commercial Works. Hij helpt bedrijven bij het eenvoudiger en effectiever maken van hun marketing, zodat ze uiteindelijk meer kunnen verkopen, aan meer mensen. The Commercial Works biedt training, onderzoek en advies dat grotendeels is gestoeld op het werk van het Ehrenberg-Bass Institute for Marketing Science in Adelaide en het Ehrenberg Centre in London waarmee ze al meer dan 15 jaar samenwerken. Hoewel hij vurig hoopt dat zijn boek "Eat Your Greens" een succes zal worden, legt hij zich inmiddels met plezier neer bij de gedachte dat hij altijd ‘de broer van Wende Snijders’ zal blijven.

 
Frank van den Driest LinkedIn

Frank van den Driest

Frank van den Driest is een gepassioneerde merk en marketing consultant die pragmatisch en resultaat-gedreven te werk gaat. Hij is een gerespecteerde een toonaangevende leider als het gaat om wereldwijde merk marketing, strategie ontwikkeling en implementatie. Frank was co-auteur van twee artikelen die gepubliceerd zijn in het Harvard Business Review, namelijk “How to build an Insights Engine” in 2016 en “The new basics of marketing” in 2014, waarvan de laatste de meest verkochte uitgave werd in de geschiedenis van HBR. Hij heeft diverse boeken geschreven, waaronder de bestseller “The Global Brand CEO – Building the ultimate marketing machine”, en is daarnaast uitgenodigd als inspirerende spreker voor evenementen als Cannes Lions, ESOMAR, ARF, PMRG, Factagung en nog vele anderen. Frank heeft een ontelbaar aantal bedrijven geholpen om een Purpose-gedreven onderneming te worden, zoals Shell, Whiskas, Sony, ING, AkzoNobel, Pepsi, GSK en nog vele anderen. Frank besteed in toenemende mate zijn tijd aan het coachen van wereldwijde marketing- en bedrijfsleiders op het gebied van Purpose en effectief leiderschap.

 
Faris Yakob LinkedIn

Faris Yakob

Faris Yakob is co-founder of the strategy and innovation consultancy Genius Steals, and author of Paid Attention: Innovative Advertising for a Digital World [Kogan Page 2015]. Genius Steals is itinerant, working with brands, agencies and startups all over the world. Being nomads allows Faris and his wife and business partner Rosie to go to wherever clients need them and to be inspired by the world in between. Faris and co-founder Rosie Yakob write, speak and consult for agencies and brands, all over the world. Their newsletter Strands of (Stolen) Genius was named one of 7 emails every creatively minded person should subscribe to. It provides briefs bursts of inspiration in your inbox and will let you know when they will be in a city near you.

 
Jim Stolze LinkedIn

Jim Stolze

Jim Stolze is tech-ondernemer en staat bekend als innovatie deskundige door zijn werk voor RTLZ en SingularityU The Netherlands. Hij is de oprichter van Aigency, een platform waarmee hij Nederlandse startups op het gebied van artificial intelligence koppelt aan multinationals. Jim kan als geen ander het publiek inspireren met zijn visie op de toekomst. Digitalisering en de impact daarvan op business modellen, organisaties en de maatschappij staan daarbij altijd centraal. In 2016 organiseerde hij samen met Constantijn van Oranje het evenement "Startup Fest Europe" waar grote namen als Tim Cook (Apple), Eric Schmidt (Alphabet) en Travis Kalanick (Uber) in gesprek gingen met Nederlandse en Europese startups.

 
Aart Jan van Triest LinkedIn

Aart Jan van Triest

Aart Jan van Triest heeft meer dan 25 jaar marketingervaring in Food, Beverages & Nutrition Products. Hij vervulde senior marketingfuncties bij Unilever, een joint venture van de Coca Cola-onderneming en Nestlé, en in zijn laatste functie was hij Chief Marketing Officer van Royal FrieslandCampina wereldwijd. De ontwikkelingen in toegevoegde waarde van voeding en digitale handel hebben zijn focus voor de toekomst. In die 13 jaar dat hij met zijn familie op plekken als Singapore, China en Zwitserland leefde, is zijn smaak voor wereldwijde Nutritional Food & Beverages verrijkt. Aart Jan is lid van de adviesraad van het Ehrenberg-Bass Institute.

 
Rens de Jong

Rens de Jong

Rens de Jong is presentator bij BNR Nieuwsradio, maakt tv-programma’s voor RTLZ en won de titel “Dagvoorzitter van het jaar”. Eerder werd hij al door Quote uitgeroepen tot één van de populairste evenement-presentatoren van Nederland. Alles wat het ondernemerschap raakt valt binnen de interesses van deze journalistieke duizendpoot. Dat komt naar voren bij het BNR programma "Zakendoen met Rens de Jong" en in RTL programma "Z in Zaken". “Ik ben ervan overtuigd dat bij alle belangrijke veranderingen in ons leven, onze maatschappij, in de wereld, ondernemers & bedrijven een sleutelpositie vertegenwoordigen.”

 

Gold

Silver

Vriend

Locatie

Fokker Terminal
Binckhorstlaan 249
2516 BB Den Haag

Vragen of meer informatie?

Heb je vragen of wil je meer informatie over het event? Neem dan contact op met onze project manager:
Maaike van Rij
E: maaikevanrij@vakmedianet.nl
Of neem hier contact met ons op.

Partner of sponsor worden?

Neem voor meer informatie over onze partnermogelijkheden contact op met onze accountmanager:
Jacco Freriksen
E: jaccofreriksen@vakmedianet.nl
T: 06-10 20 35 55

Vakmedianet gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en af te stemmen op uw vakmatige interesse. Meer informatie over het gebruik van cookies.